بتن اکسپوز رنگی

بتن اکسپوز رنگی | بتن اکسپوز به جهت ساختار و رنگ طبیعی بتن طرفداران بسیاری از جمله معماران و طراحان دکوراسیون داخلی دارد.

اما به جهت تاثیر پذیری و تاثیر گذاری متقابل در دکوراسیون داخلی و به جهت رفع محدودیت برای طراحان؛

این محصول توانایی تولید در رنگ های :

را داراست.

 

این رنگ بندی علاوه بر ایجاد بستری ویژه جهت تنوع پذیری طراحی ، مناسب با سلایق مختلف تولید می گردد.

رنگ غالب در بتن اکسپوز طوسی بتن است (که با نام های طوسی طبیعی یا طوسی نچرال نیز شناخته می شوند.)  و دیگر رنگ ها در دسته رنگ های اختصاصی قرار می گیرند که تولید آن پس از ثبت سفارش نیازمند بازه زمانی ست که توسط کارشناسان اعلام می گردد.

 

بتن اکسپوز رنگی

بتن اکسپوز رنگی با استفاده از فناوری و تکنولوژی فوق توانمند Ultra High Performance Concrete ( UHPC ) تهیه و تولید می گردد.

شباهت زیاد و نزدیک مقاومتی بتن های uhpc و بتن های تولید شده به روش PRC به نحوی است که می توان از هر دو روش برای تولید تایل های بتنی خاص برای محیط بیرونی یا داخلی استفاده نمود

در رنگی کردن بتن از پیگمنت های رنگ استفاده می شود که دارای مقاومت و ماندگاری بالا و مقاومت در برابر شرایط UV هستند.

نکته مهم در مورد بتن اکسپوز رنگی  این است که  رنگی که استفاده میشود  یا رنگ طبیعی است یا رنگ مصنوعی! رنگ های مصنوعی  در مقابل آفتاب مقاومت کمتری دارند از خود نشان دهند.  ولی در برابر آب و باران شرایط بهتری دارند ، داشتن دانش فنی استفاده از رنگ ها برای استفاده در بتن ، بسیار مهم است ، چنانچه ph رنگ اسیدی باشد با درجه قلیایی بتن واکنش داده و مقاومت بتن رو بشدت پایین میاورد .

البته بعضا از رنگ های اکرلیک برای پوشش روی پنل های بتن ، استفاده میشود که بیشتر برای کاربردهای داخلی مناسب بوده ، چراکه در سرما وگرما احتمال پوسته شدن لایه رنگ بدون زیرسازی مناسب در محیط بیرونی زیاد است .

 

 

آشنایی با بتن اکسپوز

ضخامت بتن اکسپوز

خرید آنلاین بتن اکسپوز

بتن اکسپوز رنگی